Šokių ir treniruočių studija “Šokio Fėja”

 

Treniruotės

Papildoma informacija

Nuotraukos ir video

Linijiniai šokiai

Linijiniai šokiai visiems

Linijiniai šokiai - tai bene populiariausias šokimo būdas po vieną, kuomet visi (nepriklausomai nuo amžiaus ar lyties) šoka vienodą, vis pasikartojančią žingsnelių seką. Šokama stovint linijose po vieną, dažnai lygiuojant tiek linijomis, tiek eilėmis, kad būtų tvarkinga ir vienoda šokančiųjų grupė - visi šoka ta pačia kryptimi, ta pačią žingsnių seką.

Beveik visus Pasaulio šokius galima šokti linijose, tačiau Pasaulinėje šokių kultūroje pavadinimas line dance (arba line dancing) daugiausiai siejamas su amerikietiškąją (Western) ar vakarietiška kantri šokių šokimo metodika.

Linijinių šokių programą sudaro:

- Rise & Fall (lėtas valsas, vienos valsas)

- Pulse (svingas, džaivas, western polka)

- Smooth (Night club two step, west coast swing)

- Cuban (cha cha cha, rumba, mambo, samba)

- Street/Funky 

Linijinius šokius mokoma šokti pagal Lietuvos linijinių šokių federacijos patvirtintą Pasaulinę UCWDC socialinių ir hobby klasės linijinių šokių programą.

 

Norite užsiregistruoti į grupę?

Susisiekite su mumis el paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

 

Glam dance (High heels)


Šiuo metu VYKSTA tik individualios pamokos (pamokų grupėse nėra)

Dėl individualių pamokų galite kreiptis el. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Glam dance arba kitaip high heels - tai energija, aistra, kūno grožis ir puiki emocija - tai šokis, kurio metu šokama ir improvizuojama pagal skirtingas muzikas. Svarbiausia išreikšti save ir savo kūną, išmokti judėti taip, kad kūnas prikaustytų kitų žvilgsnius.

Užsiėmimuose šokama su aukštakulniais, nes tai neatsiejama moteriškumo dalis. Siejami skirtingi šokių stiliai: modernus, pramoginiai, rytietiški, šiuolaikiniai ir kita.

 

 

Anticeliulitinė

Užsiėmimai vyksta:

PIRMADIENIAIS ir TREČIADIENIAIS 20 val. 504

Anticeliulitinė treniruotė - tai vidutinio tempo užsiėmimas, skirtas apatinės kūno dalies (sėdmenų, apatinio pilvo preso, kojų) raumenims stiprinti ir stangrinti. Pratimai gerina kraujotaką ir greitina medžiagų apykaitą probleminėse kūno srityse.

Rezultatas po treniruočių:

- pagerinta bendra fizinė forma;

- didesnė ištvermė ir aktyvumas;

- pagerinta raumenų būklė;

- susiprinti nugaros ir pilvo preso raumenys;

- stangri, elastinga ir lygi kojų oda;

 

Kamuoja CELIULITAS?

Daugkartiniai moksliniai tyrimai įrodė, kad fizinis aktyvumas padeda sėkmingai atsikratyti "aplsino žievelės" . Fiziniai pratimai ne tik sudegina riebalus. bet ir pakelia raumenų tonusą ir stiprina jungiamuosius audinius.

Kalanetika su mažaisiais

Užsiėmimai vyksta:

 

Trečiadienį 10.30 val.  Kalvarijų g. 156 (Šatrija vaikų ir jaunimo klubas)

 

Kalanetika su mažaisiais - tai galimybė mankštintis tėveliams ir tuo pačiu smagiai leisti laiką jų vaikučiams kitame tam skirtame kambaryje su AUKLĖS priežiūra.

Kalanetika - tai karalių mankšta, apimanti viso kūno raumenų tempimo, stangrinimo pratimus, padeda puoselėti tvirtą, sveiką ir gražų žmogaus kūną. Tinka tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiesiems, nes pratimus galima atlikti žemesniame ar aukštesniame intensyvumo lygyje. Kol mamytės sportuos, vaikučių lauks žaisliukai, kad galėtų žaisti ir pažindintis su aplinka ir naujaisiais draugais.

Vaikų amžius - NERIBOJAMAS! Tačiau vietų skaičius grupėje ribotas...

Turite klausimų? Susisiekite su mumis el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Pagrindinis


„Šokis - tai paslėpta sielos kalba“

                                                                                                                   Martha Graham

Daugiau straipsnių...

  1. Kontaktai
  2. Studija
  3. Naujienos